ترک یک گناه

ترک یک گناه

سخن نخست

سلام دوستان

من ابن وبلاگ رو برای کسانی ایجاد کردم که میخوان یه گام بزرگ تو زندگیشون بر دارن

و بزرگترین گناه عالم یعنی خود ارضایی رو ترک کنند

مطالب این وبلاگ از وبلاگ هایی با همین موضوع جمع آوری شده است

و برای دسترسی آسان تر شما دوستان به صورت یکجا در این وبلاگ قرار گرفته است

امیدوارم که با این کار بتونم  شما رو در ترک این گناه یاری کنم 



نظرات شما عزیزان:

سرباز گمنام
ساعت1:33---28 دی 1393
خیلی خوب
من حتما سر میزنم به وبلاگتون
یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مهران ׀ تاریخ: یک شنبه 18 دی 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , gonahan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM